Konya'da 19 Eylül Gaziler Günü

19 Eylül Gaziler Günü dolayısıyla Konya'da tören düzenlendi.

19 Eylül Gaziler Günü dolayısıyla Konya'da tören düzenlendi.

Konya'da Anıt Meydanı'nda düzenlenen tören, saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başladı.

Törende, Konya Valisi Cüneyit Orhan Toprak, Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Konya İl Jandarma Komutanı Tuğgeneral Şakir Uslu, Türkiye Muharip Gaziler Derneği Konya Şubesi Başkanı Mustafa Buğur Atatürk Anıtı'na çelenk bıraktı.

Şiirlerin okunduğu törene, Konya Cumhuriyet Başsavcısı Ramazan Solmaz, ilçe kaymakamları, ilçe belediye başkanları, askeri erkan, gaziler ve öğrenciler katıldı.

Yapılan kısa selamlama konuşmalarının ardından tören sona erdi.

 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?