Konya'da 16 yaşındaki kız hastane tuvaletinde doğum yaptı

Konya'da hastane tuvaletinde doğum yapan 16 yaşındaki anne ile çöp kutusuna bıraktığı iddia edilen bebeği tedavi altına alındı

Konya'da hastanenin acil servis tuvaletinde doğum yapan anne ile çöp kutusuna bıraktığı iddia edilen bebeği, tedavi altına alındı.

İddialara göre Ş.Y. (16), bel ağrısı şikayetiyle Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesinin acil servisine geldi.

Kadınlar tuvaletine giren Ş.Y, doğum yaptı. Tuvaletten gelen sesleri duyup içeri giren hastane personeli, burada anne Ş.Y. ve çöp kutusundaki bebeği buldu.

Yaklaşık 3,5 kilogram ağırlığındaki kız bebek, yeni doğan yoğun bakım servisine alındı. Anne Ş.Y. ise kadın doğum servisine kaldırıldı.

Konuyla ilgili başlatılan soruşturma sürüyor.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu