Konya SMMMO'dan eğitim semineri

Konya Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler Odası 8. Anadolu Odaları Eğitim Semineri başladı.

Antalya'nın Manavgat ilçesinde düzenlenen seminere, TÜRMOB Genel Başkanı Mehmet Timur, DSP Genel Sekreteri ve Türkiye Denetim Standartları Kurulu Başkanı Masum Türker, Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi Başkan Yardımcısı İlhan Hatipoğlu, Maliye Bakanlığı Gelirler Başkontrolörü Eray Mercan, Tütün Dairesi Üst Kurulu Başkanı Harun Kaynak, Konya Vergi Dairesi Başkanı Sıtkı Aksöz, Antalya Vergi Dairesi Başkanı Mahmut Sütcü, Konya Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Sefa Özdemir ve Türkiye genelinden çok sayıda serbest muhasebeci ve mali müşavir katıldı.

 

Seminerde açılış konuşması yapan Konya SMMMO Başkanı Ahmet İçyer, geleneksel olarak düzenlenen Anadolu Odaları Eğitim Semineri'ne katılımın üst seviyede olmasının kendilerini sevindirdiğini belirterek, "Bundan sonra da mesleğin gelişimine ve eğitimine katkıda bulunacak buna benzer seminer ve eğitimler devam edecek” dedi.

 

Ahmet İçyer, Dünya'daki ve Türkiye'deki ekonomik gelişmelere de değindi. İçyer'den sonra sırasıyla kürsüye gelen Konya Vergi Dairesi Başkanı Sıtkı Aksöz, Antalya Vergi Dairesi Başkanı Mahmut Sütcü, TÜRMOB Genel Başkanı Mehmet Timur ve Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi Başkan Yardımcısı İlhan Hatipoğlu da Dünya'da yaşanan ekonomik kriz ve Türkiye'nin bu krizden yara almadan kurtulmasıyla ilgili konuşmalar yaptılar.

iha

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?