Konya Otogarı çıkışında HES Kodu denetimi! 1 kovid pozitif şahıs yakalandı

Konya İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri tarafından Konya Otogarı çıkış noktasında yapılan Covid-19 'Hes Kodu' uygulamasında 1 yolcunun pozitif çıktığı halde seyahat etmek için yola çıktığı tespit edildi.

Konya İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri tarafından Konya Otogarı çıkış noktasında yapılan Covid-19 'Hes Kodu' uygulamasında 1 yolcunun pozitif çıktığı halde seyahat etmek için yola çıktığı tespit edildi.

Kovid-19 pozitif olduğu halde emniyetin HES Kodu uygulamasına takılan şahıs hakkında gerekli yasal işlemler yapılarak, sağlık ekiplerine teslim edildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

KONYA Haberleri

ISPARTA'DAKİ KAZA KONYA'YI YASA BOĞDU
O CADDE YENİLENİYOR
KÖPÜRTE KÖPÜRTE YIKADILAR
KONYA'YA YENİ DÜZEN
Konya'nın Acı Kaybı: Şanzımancı Hacı Usta Hayatını Kaybetti