“Konya ıslağını kurutamadı”

Usta gazeteci Uğur Özteke, Pazartesi günü şehirde yaşanılanları Dünya Şehir Konya’da kepazelik olarak nitelendirdi.

Konya, Akdeniz’de Trakya’da olduğu gibi son 37 yılın en yağışlı günlerini yaşamadı. Şükürler olsun ki sel gelmedi can ve mal kaybı yaşamadık. Ne var ki şehirde hala Pazartesi günü yağan yağmurun ve çekilen çile gündemde. Gazetemizin usta yazarı Uğur Özteke, vatandaşın çektiği çileleri bire bir yaşayarak köşesine taşırken sosyal belediyecilikte tavan yapan Konya’nın yıllardır çözülemeyen alt yapı sorununu yeniden gündeme getirdi. Bu konuda son derece ağır eleştirilerde bulunan Özteke, yaşanılanları “ kepazelik, utanç tablosu ve iğrençlik” olarak değerlendirdi.

İşte Uğur Özteke’nin bugünkü köşe yazısı   

Medya Haberleri

Sekizinci Aile İkinci Sezonu İptal Edildi: Disney Plus'tan Şok Karar
Şebnem Ferah İzmir'de Fırtına Gibi Esti!
Ünlü Sunucu Ece Vahapoğlu Müjdeli Haberi Verdi: Kanseri Yendim!
Reha Muhtar Yaşamını Yitirdi
Demet Özdemir Cannes kırmızı halısında