Konya İşitme Engelliler siftah yaptı

Konya İşitme Engelliler Futbol takımı ligin 3. haftasında Ankara İşitme Engellileri 3-1 yendi.

 

İşitme Engelliler Spor Federasyonu Futbol Süper Lig’de mücadele eden Konya İşitme Engelliler Futbol takımı ligin 3. haftasında Ankara İşitme Engellileri 3-1 yendi. Yeşil-beyazlılar bu sonuçla ligdeki ilk galibiyetini alarak puanını 4’e çıkardı. Temsilcimiz bu hafta deplasmanda Hatay Belediyespor’la karşılaşacak.

Konyaspor Haberleri

KONYASPOR KARİYERİ TAMAMLANDI
KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ