AK Parti Genel Merkezi tarafından, Türkiye genelindeki tüm parti teşkilatlarının; 2001- 2006 yılları arasındaki faaliyetleri denetlendi. Denetimler sırasında Konya İl Teşkilatı birinci seçildi. Dereceye giren Konya il teşkilatına Genel Merkez Baş denetçisi Ömer Osman Moroğlu tarafından İl Başkanı Mustafa Çevik’e plaket verildi. AK Parti Konya Milletvekillerinin de hazır bulunduğu ödül töreninde konuşan İl Başkanı Çevik, “Konya genel ve yerel seçimlerde önemli bir başarı yakaladı. Bu başarı İl teşkilatı olarak birlik ve beraberlik içinde yapılan ekip çalışmasıyla elde edildi. Buradan emeği geçen herkese teşekkür ediyorum” dedi.
Başarının tesadüf olmadığını belirten Genel Merkez Baş denetçisi Ömer Osman Moroğlu ise, “teşkilatların belirli bir standarda çekilmesi için böyle bir çalışma yaptık. İl teşkilatlarımızın faaliyetlerinden, evraklarına, parti çalışmalarından üye kaydına kadar bütün işlemler incelendi. Aranan bütün standartlarda önemli mesafeler alan Konya il teşkilatı birinci oldu. Sizlerin huzurunda başkan Mustafa Çevik ve ekibini kutluyorum” şeklinde konuştu. yapılan açıklamaların ardından plaket teslim edildi.
Memleket