Konya dahil 23 ilde siber suçlara yönelik operasyon: 54 şüpheli yakalandı

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, 23 ilde gerçekleştirilen "Siberağ-5" operasyonunda 54 şüphelinin yakalandığını ve 20'sinin tutuklandığını duyurdu. Operasyonlar, yasa dışı bahis ve nitelikli dolandırıcılıkla mücadeleyi amaçlıyor.

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Jandarma Genel Komutanlığı Siber Suçlarla Mücadele Daire Başkanlığı tarafından koordine edilen "Siberağ-5" operasyonlarının detaylarını paylaştı. Operasyonlar, Aydın, Adana, Aksaray, Amasya, Ankara, Antalya, Balıkesir, İstanbul, Konya, Niğde, Sakarya, Yalova, Zonguldak, Çanakkale, Mersin, Kahramanmaraş, Tekirdağ, İzmir, Kocaeli, Ağrı, Düzce, Afyonkarahisar ve Şırnak illerinde gerçekleştirildi.

Operasyonların Sonuçları ve Yakalanan Şüpheliler

Yasa dışı bahis, nitelikli dolandırıcılık, bilişim sistemine izinsiz girme ve çevrimiçi çocuk müstehcenliği suçlarına yönelik düzenlenen operasyonlarda toplam 54 şüpheli yakalandı. Bu şüphelilerden 20'si tutuklanırken, 24'ü hakkında adli kontrol ve yurt dışı yasağı tedbirleri uygulandı. Diğer şüphelilerin işlemleri ise devam ediyor.

Ele Geçirilen Malzemeler ve Araçlar

Operasyonlar sonucunda çok sayıda bilgisayar, taşınabilir bellek, cep telefonu, SIM kart, döviz ve Türk lirası ele geçirildi. İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, bu operasyonların siber suçlarla mücadelede önemli bir adım olduğunu vurguladı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu