Konya Cezaevi'nde intihar girişimi

Konya E Tipi Cezaevi'nde 3 yıldır cinayet suçundan tutuklu bulunan 29 yaşındaki Adem T. hap içerek intihara kalkıştı.

İddiaya göre, İçeriçumra Beldesi'nde 29 yaşındaki Adem T., alacak-verecek kavgası yüzünden Seyit Mehmet O.'yu kurşunlayarak öldürdü. Olayın ardından kayıplara karışan Adem T. Meram’da polis tarafından yakalandı. 3 yıldır cezaevinde bulunan Adem T. koğuşta çeşitli markalarda 45 hap içti. Cezaevi görevlileri tarafından fark edilen hükümlü, ambulansla Numune Hastanesi'ne kaldırıldı. İntihara kalkışan kişinin hastaneye getirilmesi sırasında jandarma, güvenlik önlemi aldı. Adem T.'nin midesinin yıkandığı bildirildi. Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?