Konya Büyükşehir Belediyespor Voleybol Takımı evinde galip

Türkiye Erkekler Voleybol 1. Ligi’nde mücadele eden Konya Büyükşehir Belediyespor Erkekler Voleybol Takımı, 10. haftada sahasında ağırladığı Jeopark Kula Belediyespor’u 3 - 1 mağlup etti

Türkiye Erkekler Voleybol 1. Ligi’nde 2021-2022 sezonu oynanan maçlarla devam etti. Konya Büyükşehir Belediyespor Erkekler Voleybol Takımı, 10. hafta maçında sahasında ağırladığı Jeopark Kula Belediyespor’u 3 - 1 mağlup ederek haftayı kayıpsız geçti.

Konya’yı Türkiye Erkekler Voleybol Federasyonu 1. Ligi’nde temsil eden Konya Büyükşehir Belediyespor Voleybol Takımı, 10. hafta maçında sahasında Manisa temsilcisi Jeopark Kula Belediyespor’u konuk etti.

Konya Büyükşehir Belediyesi Spor ve Kongre Merkezinde oynanan zorlu mücadeleyi 22-25, 25-20, 25-20 ve 25- 19’lik setlerle kazanan Büyükşehir Beledyespor salondan 3 – 1 galip ayrılarak haftayı kayıpsız geçti.

Konya Büyükşehir Belediyespor, ligin 11.haftasında deplasmanda Kocaeli Büyükşehir Belediye Kağıtspor ile karşı karşıya gelecek. Müsabaka, 18 Aralık Cumartesi saat 14:00’da Şampiyon Hasan Gemici Spor Salonunda oynayacak.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

KONYA Haberleri

Ereğli Polis Meslek Yüksek Okulu'nda mezuniyet coşkusu
240 BİN ŞEHRİ TEMSİL EDECEK
BAŞKAN ALTAY, BAŞKAN OLDU
DOSD Meram’ın Özel Çocukları Aşure Günü’nde Mutfağa Girdi
YOLLAR YENİLENİYOR