Konya-Antalya kara yolu eski günlerini özlüyor

Koronavirüs tedbirleri sonrası Konya-Antalya kara yolunda araç yoğunluğunun azaldığı öğrenildi.

Yeni tip koronavirüs (Kovid,19) tedbirleri kapsamında Konya-Antalya kara yolunda araç yoğunluğunun azaldığı öğrenildi.

Seydişehir İlçe Emniyet Müdürlüğü yetkililerinden edinilen bilgiye göre, alınan tedbirler kapsamında iller arası seyahatin kısıtlanmasının ardından İç Anadolu'yu Akdeniz'e bağlayan Konya-Antalya kara yolundan geçen araç sayısı azaldı.

Araç trafiğinde, yüzde 90'lara varan düşüşler yaşanıyor.

Ayda 225 bin, yılda 2 milyon 700 bin aracın kullandığı kara yolu en sakin günlerini geçiriyor.

 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?