Konya 2021 İslami Dayanışma Oyunları'nda masa tenisi tek kadınlar finalinde milli sporcu Özge Yılmaz, İranlı rakibi Neda Shahshavari'yi 4-2 yenerek altın madalyanın sahibi oldu.
Konya 2021 İslami Dayanışma Oyunları'nda masa tenisi tek kadınlar finalinde milli sporcu Özge Yılmaz şampiyon!
Konya 2021 İslami Dayanışma Oyunları'nda masa tenisi tek kadınlar finalinde milli sporcu Özge Yılmaz ile İranlı Neda Shahshavari karşılaştı
İlk yorum yazan siz olun
Spor Haberleri
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı