Kontrolsüz kavşakta çarpıştılar: 2 yaralı, kaza anı kamerada

Karaman’da iki otomobilin çarpışmasıyla meydana gelen kazada sürücü ve yolcu olmak üzere 2 kişi yaralandı. Kaza anı çevredeki bir iş yerinin güvenlik kamerasına saniye saniye yansıdı.

Kaza, Karaman merkez Tabduk Emre Mahallesi Yavuz Sultan Selim Bulvarı üzerinde meydana geldi. M.K. idaresindeki 35 ATC 483 plakalı otomobil ile Ş.G. yönetimindeki 42 GU 592 plakalı otomobil, kavşakta dikkatsizlik sonucu çarpıştı.

Sürücü ve yolcu yaralandı

Kazada, çarpışmanın etkisiyle 42 GU 592 plakalı otomobilin sürücüsü Ş.G. ile diğer araçta yolcu olarak bulunan F.K. yaralandı. Çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Yaralılar, Karaman Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı.

Kaza anı güvenlik kamerasında

Öte yandan yaşanan kaza, çevrede bulunan bir iş yerinin güvenlik kamerasına saniye saniye yansıdı. Görüntülerde, iki aracın kavşakta hızla birbirine çarpması dikkat çekti.

Kazayla ilgili tahkikat başlatıldı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu