Konmeskom Gürbüz’le devam

Konya Sebze ve Meyve Komisyoncular Derneği Genel Kurul yaptı

Konya Sebze ve Meyve Komisyoncular Derneği’nin 17’inci Genel Kurulu dün dernek binasında yapıldı.

 

Yeni seçilen yönetim kurulu üyeleriyle tanışma toplantısında bir araya gelen Başkan Halil İbrahim Gürbüz yaptığı açıklamada “Örnek bir davranış sergileyerek tek liste halinde yeni yönetim kurulunu seçen hal esnafımızın kararlılığını sizlerle paylaşmak istedik. Günlük yaşamla özdeşleşmiş Yaş Sebze ve Meyve; ticareti, ekonomisi ve sosyal yapısı itibariyle Türkiye Tarım sektörünün en önemli kollanndan birini teşkil etmektedir. Üreticiden tüketiciye kadarki tüm a.şamalarda hal teşekkülleri bu güne kadar üretimin ve ticaretinin branşlaşmasına, arz ve talep dengesi içerisinde üretici ve tüketici lehine sağlıklı bir ürün piyasasının oluşturulmasına, fiyat teşekkülü ve dengesinin sağlanmasına, istikrarlı bir üretime ve ticaretinin düzenlenmesine, sağlık şartlan ölçüsünde ürünün tüketiciye ulaştırılmasında, kısaca iş bölümü çerçevesinde üzerine düşen hizmeti en iyi şekilde vermiştir” dedi.

 

Yeni yönetim kurulu üyeleri ise şöyle: Başkan Halil İbrahim Gürbüz, Üyeler Mustafa Şeker, Mustafa Salih Tekin, İbrahim Dönmez, Ahmet Uyan Mustafa Günindi, Seyit Aslan, Abidin Özşen, Recep Selek. Danışma meclisi üyeleri: Rasim Keleş, Adnan Pirinç, Süleyman Tarhan, Rafet Furunkoyak, Adnan Özgökçe, Ahmet Şanlı, Ali Günindi, Ahmet Sarı, Selami Candan, Isa Acar, Ömer Faruk Dağlı, Mehmet Ateş Adnan Kızıldoğan, İbrahim Selek ve Mehmet Ali Budak.

Ferit Hepokur-Memleket

 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?