Kongo'da iki BM personeli kaçırıldı

BİRLEŞMİŞ MİLLETLER (AA) - Demokratik Kongo Cumhuriyeti'nde Birleşmiş Milletler (BM) personeli iki kişinin kaçırıldığı bildirildi. BM Genel Sekreter...

BİRLEŞMİŞ MİLLETLER (AA) - Demokratik Kongo Cumhuriyeti'nde Birleşmiş Milletler (BM) personeli iki kişinin kaçırıldığı bildirildi.

BM Genel Sekreter Sözcüsü Stephane Dujarric, günlük basın toplantısında biri ABD diğeri İsveç vatandaşı iki BM personelinin kaçırıldığını doğruladı.

Dujarric, pazar günü Kasai kentindeki Ngombe köyü yakınlarında kaybolan ABD'li Michael Sharp ve İsveçli Zaida Catalan'ı arama çalışmalarının sürdüğünü söyledi.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE