Kongo Demokratik Cumhuriyeti'nde altın madeninde göçük: 2 ölü

KINŞASA (AA) - Kongo Demokratik Cumhuriyeti'nde bir altın madenindeki göçükte 2 kişinin öldüğü belirtildi.Ülkenin doğusunda yer alan Mvenga bölgesinin...

KINŞASA (AA) - Kongo Demokratik Cumhuriyeti'nde bir altın madenindeki göçükte 2 kişinin öldüğü belirtildi.

Ülkenin doğusunda yer alan Mvenga bölgesinin sivil toplum kuruluşu temsilcilerinden Richard Kaseke, güvenlik sorunları nedeniyle uzun zaman önce kapatılan bir altın madeninde göçük meydana geldiğini duyurdu.

Kaseke, göçük nedeniyle madende kaçak çalışan gençlerden 2'sinin öldüğünü, 10'unun ağır yaralandığını kaydetti.

Madencilik Bakanlığı yetkililerinden Amisi Kuoneva, maden işçilerinin normlara uygun bir şekilde çalışmadığına işaret ederek kaçak işletmeciliğe karşı mücadeleye devam edeceklerini dile getirdi.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL