Kon-Er ile Ermenekliler kaynaştı

Konya Ermenekliler Kültür, Sanat ve Sosyal Dayanışma Derneği (KON-ER), Büyük İhsaniye Caddesi’nde hizmete açıldı.

Konya Ermenekliler Kültür, Sanat ve Sosyal Dayanışma Derneği (KON-ER), Büyük İhsaniye Caddesi’nde hizmete açıldı. Açılışa devlet eski bakanlarından Fikret Ünlü, Ali Şevki Erek, İl Emniyet Müdürü Salih Tuzcu, Asayiş Şube Müdürü Ercan Taştekin ve çok sayıda Ermenekli ve davetliler katıldı.


Amaçlarının hemşerilerini bir araya toplamak ve Ermenek kültürünü yaşatmak olduğunu belirten Dernek Başkanı Halit Bardakçı, “Bizler birbirimizin iyi ve kötü günlerinde bir arada olmak durumundayız. Sıkıntılarımıza ortak olup ihtiyaç sahibi çocuklarımıza burs vermek, sosyal aktivitelerle kaynaşmalıyız. İşte bütün bu güzellikleri bir arada yapmak amacıyla derneğimizi açmış bulunuyoruz” dedi. Açılışın ardından davetliler dernek binasını gezdikten sonra bol bol hasret giderdi. Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?