Komşularının altınlarını zorla aldıkları iddiası

Keşan'da komşularının 4 altın bileziğini zorla aldıkları öne sürülen 2 kişi tutuklandı

EDİRNE (AA) - Edirne'nin Keşan ilçesinde evlerine çağırdıkları komşularının altın bileziklerini zorla aldıkları iddia edilen 2 kişi tutuklandı.

Alınan bilgiye göre, İspat Cami Mahallesinde oturan E.E ve H.G, komşuları S.C'yi evlerine davet etti. Evde bir süre oturduktan sonra S.C'nin kolundaki 4 altın bileziği zorla alan şüpheliler, kaçarak evden uzaklaştı.

S.C'nin şikayeti üzerine operasyon başlatan polis ekipleri E.E ve H.G'yi Uzunköprü ilçesinde yakalayarak gözaltına aldı.

Hırsızlıktan sabıkası olduğu belirlenen şüpheliler, emniyetteki ifadelerinin ardından çıkartıldıkları mahkemece tutuklandı.


AA

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek