Komşu kavgası hastanede bitti

Hocacihan Mahallesi’nde çocukların kavgasına karışan gelin, kayınvalide ve kayınbirader, 2 kız kardeşi darp etti.

Hocacihan Mahallesi Mürebbiye Sokak'ta ikamet eden Emine E. (35) ve Şükran E.'nin (31) kardeşlerin çocuklarıyla komşuları Hatice K.'nin çocukları kavga etti. Daha sonra Emine ve Şükran E. kardeşlerle Hatice K. de çocukların kavgasına karıştı. Kavgaya Hatice K'nin kayınvalidesi Semra ve kayınbiraderi Mustafa K. da katılarak 2 kız kardeşi darp etti. Hafif yaralanan 2 kız kardeş, ambulansla Numune Hastanesi'ne kaldırılarak tedavileri yapıldı. Gözaltına alınan gelin Hatice K, Semra K. ve Mustafa K, ifadeleri alınmak üzere polis merkezine götürüldü. Yaralanan kız kardeşlerin yakınları, kadınların kavgasına karıştığı için Mustafa K.'ye tepki gösterdi. Olayla ilgili soruşturma devam ediyor.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?