KOMEK'te yeni kayıt dönemi başladı

Büyükşehir Meslek Edindirme Kursları'nda yeni kayıt dönemi...

103 ayrı branşta 17 ayrı merkezde düzenlenecek olan kurslara 8 bin 905 kişi başvurdu.

KOMEK'in yeni kayıt dönemi hakkında bilgi veren Konya Büyükşehir Belediyesi Basın-Yayın ve Halkla İlişkiler Daire Başkanı Sadrettin Kütükçü, kurslarda her yıl 15 bin kişinin eğitim aldığını ve bugüne kadar 40 bin kişinin kurs görüp mezun olduğunu belirterek, "Son yıllarda Konya'ya Japonya ve Bosna-Hersek'ten yoğun şekilde turist geliyor. Turizme katkı sağlamak amacıyla Japonca ve Boşnakça dil kursları açtık ve söz konusu kurslara 93 kişi başvurdu" şeklinde konuştu.

Memleket

 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?