KOMEK'te yeni dönem kayıtları

KOMEK'te 2007-2008 eğitim öğretim dönemi kayıtları sürüyor.

Büyükşehir Belediye Başkanı Akyürek, yaptığı yazılı açıklamada, 7 Ocakta başlayan kayıtlara Konyalıların yoğun ilgi gösterdiğini bildirdi.

Yeni döneme yeni branşlarla girdiklerini, branş sayısının 100'e ulaştığını belirten Akyürek, KOMEK'in kurs merkezi sayısının da 16'ya çıktığını duyurdu.

Akyürek, Konya halkının artarak devam eden ilgisinin memnuniyet verici olduğunu, bu dönemde en az 10 bin öğrenciye daha sertifika vermeyi hedeflediklerini kaydetti.

KOMEK kurslarına şehir genelinde 5 ayrı kurs merkezinde kayıt yaptırılabiliyor. Kayıt yaptıracak adaylardan, nüfus cüzdanı fotokopisi, diploma fotokopisi veya öğrenci kimlik fotokopisi ile ikametgah ilmühaberi isteniyor.

KOMEK kurslarına kayıtlar 25 Ocaka kadar devam edecek.  AA

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?