KOMEK Emekliler Lokali açıldı

Büyükşehir Belediyesi tarafından emeklilere hizmet vermek üzere hazırlanan KOMEK Emekliler Lokali hizmete girdi.

Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek, emeklilerin boş vakitlerini geçirecekleri güzel bir mekan oluşturulduğunu belirterek, çeşitli etkinliklerin yapılacağı Emekliler Lokali’nin mesai saatleri içinde hizmet vereceğini söyledi.


Büyükşehir Belediyesi olarak emeklilere ve yaşlılara yönelik AB destekli Sevgi ve Yaşam Tecrübesi Paylaşma Projesi ile Göçmen Bulma, Ulaşma ve Dahil Etme Projesi’ni hayata geçirdiklerini hatırlatan Akyürek, bu projelerle hem tecrübe paylaşımını gerçekleştirdiklerini, hem de yaşlıların boş vakitlerini değerlendirmelerine fırsat tanıdıklarını ifade etti. Akyürek, Konya’daki tüm emeklileri ve yaşlıları Emekliler Lokali’ne davet etti. Fuar Kültür Park içindeki lokale eşleri ile birlikte gelen emekliler de zamanlarını değerlendirecekleri güzel bir mekan açılmasından mutluluk duyduklarını belirterek, Büyükşehir Belediyesi’ne teşekkür ettiler. Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?