Kolundaki bilezikleri gasp ettiler

Beyşehir ilçesinde iki kişi, bıçak çekerek yaşlı kadının kolundaki bilezikleri gasbetti

Beyşehir ilçesinde iki kişi, bıçak çekerek yaşlı kadının kolundaki bilezikleri gasbetti.

İddiaya göre Yeni Mahalle'de ikamet eden Türkan Ağmış'ın (73) kapısını çalan kimliği belirsiz iki kişi, yaşlı kadına bıçak çekerek, kolundaki bilezikleri çıkarmasını istedi. Korkusundan 4 bileziğini de çıkarıp veren kadın, şüphelilerin adresi terk etmesinin ardından durumu eşi ve yakınlarına bildirdi.

Ağmış'ın eşiyle Beyşehir İlçe Emniyet Müdürlüğüne giderek gasp başvurusunda bulunması üzerine ekipler, olayla ilgili soruşturma başlattı.

Polisler, gasp olayının gerçekleştiği binada parmak izi çalışması yaptığı, çevredeki güvenlik kamerası görüntüleri incelemeye aldı.

 

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu