Edinilen bilgiye göre, Konya Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü Narkotik Büro Amirliği ekipleri tarafından Ereğli kavşağında şehire gelebilecek uyuşturucu madde ile ilgilili çalışma yapılmaya başlandı. Yapılan çalışmalar sırasında öncü ekip ve arkasından gelen ikinci araç narkotik polisi tarafından durduruldu. Yapılan aramadada durdurulan ikinci aracın ön yolcu koltuğunun altına zulalanmış 2,5 kilo eroin çıktı. Polis olayla ilgili her iki araçta bulunan şüpheliler Nahşi P., Hikmet D., Mustafa T., Sadık K. ve Mehmet Ö'yü gözaltına aldı. 5 şüpheli uyuşturucu madde ticareti yapmak suçundan adliyeye sevk edildi. Şüphelilerin 5'i de tutuklanarak cezaevine gönderildi.
Koltuk altından 2,5 kilo eroin çıktı
Konya Narkotik polisi tarafından yapılan uygulamada uyuşturucu kuryesinin otomobilinin ön koltuğunun altından 2,5 kilo eroin çıktı.
POLİS-ADLİYE Haberleri
Karacellatlar çetesine baskın! 48 eylemden sorumlular
Yer: Bilecik! Kenevir ekti sulamaya gelince yakalandı
Daltonlara Bursa'da baskın! Vatandaşın evini basıp kurşunladılar
KONYA'DA 37 ARAÇ YAKALANDI
841 GÖZALTI VAR