Koku önleyici 'rögarmatik' üretildi

Meram Belediyesi, AR-GE çalışmaları sonucunda koku önleyici ''rögarmatik'' üretti.

Meram Belediye Başkanı Refik Tuzcuoğlu, yaptığı yazılı açıklamada, eski rögar kapaklarına oranla yüzde 30 daha ucuza mal olan rögarmatiklerin ilçe sokaklarını renklendireceğini belirtti.

Meram Belediyesine ciddi bir tasarruf imkanı sağlayacak olan bu rögarmatiklerin yaz döneminde yayılan kokuların önüne geçeceğini ifade eden Tuzcuoğlu, Türkiye'de ilk kez geliştirilen kapaklı rögarmatiklerin pilot olarak seçilen bölgelerde kullanılmaya başlandığını bildirdi. Tuzcuoğlu, renkli rögarmatiklerin, kapak içi mekanizmaları sayesinde kış aylarının korkulu rüyası kanalizasyon taşkınlarının da önüne geçeceğini kaydetti.

Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?