Kocasinan Şimşekspor Aksaray’a gitti

U18 Türkiye Şampiyonası'nda Kayseri'yi temsil edecek olan iki takımdan biri olan Kocasinan Şimşekspor, mücadele edeceği grup merkezi olan Aksaray'a hareket...

U18 Türkiye Şampiyonası'nda Kayseri'yi temsil edecek olan iki takımdan biri olan Kocasinan Şimşekspor, mücadele edeceği grup merkezi olan Aksaray'a hareket etti.

Kayseri U-18 Ligi'nde şampiyon olan Kocasinan Şimşekspor, 4-7 Mayıs tarihleri arasında oynanacak Türkiye Şampiyonası grup maçları için Aksaray'a hareket etti. Kulüp Tesisleri'nde toplanan kafile karayolu ile Aksaray'a gitti. Maçların başlamasından 2 gün önce grup merkezine giderek, çalışmalarını Aksaray'da sürdürecek olan sarı siyahlı takım grupta Mersin Demirspor, Mersin İçel Yolspor, Konya Meram Kara Kartallarspor, Karaman Başakspor ve Niğde Belediyespor takımları ile karşı karşıya gelecek.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi
Fenerbahçe'de tarih belli oldu! Sahaya iniyorlar