Kocaman: Rakibin kalecisini kutluyorum

Aykut Kocaman, kazandıkları Gaziantepspor maçından sonra konuştu.

Torku Konyaspor teknik direktörü Aykut Kocaman, zorlu deplasmandan galibiyetle döndükleri için mutlu olduklarını belirterek, “Biz bu maçı kazanmak istiyorduk. Bu anlamda maça golle başlamak bizim için avantajdı. Çok net pozisyonlar yakaladık. İkinci golü bulsak rakibi oyundan düşürebilirdik ama başaramadık.

Son on dakikayı Gaziantepspor lehine ayırmak lazım. Skoru artırmak için çalışmalar yaptık ama başaramadık. Bizim skoru üretmemizi engelleyen rakibimizin kalecisini kutluyorum. Karşılaşmanın son bölümü bizim için sıkıntılı oldu ama böyle bir deplasmandan 3 puanla ayrılmak son derece sevindirici” diye konuştu.

Konyaspor Haberleri

KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ
KONYASPOR DENGELERİ DEĞİŞTİRDİ