Kocaeli'de karbonmonoksit zehirlenmesi

İzmit ilçesinde sobadan sızan gazdan zehirlenen kayınvalide ve gelini hastaneye kaldırıldı

KOCAELİ (AA) - Kocaeli'nin İzmit ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen iki kişi hastanede tedavi altına alındı.

Alınan bilgiye göre, Kuruçeşme Yeni Mahalle Senem Sokağı'nda yaşayan Aysel Çimagil ve gelini Belgin Çimagil'den (44) haber alamayan yakınları eve gitti.

Aysel ve Belgin Çimagil'i evde hareketsiz bulan yakınları durumu polis ve sağlık ekiplerine bildirdi.

Olay yerine gelen sağlık ekiplerince ilk müdahalelerinin ardından Aysel Çimagil, İzmit Seka Devlet Hastanesine, Belgin Çimagil ise Kocaeli Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Lodos nedeniyle kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlendikleri belirlenen kayınvalidenin hayati tehlikesi bulunduğu, gelininin ise sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE