Kocaeli'de ev yangını

KOCAELİ (AA) - Gölcük ilçesinde çıkan ev yangınında dumandan etkilenen 15 kişi hastaneye kaldırıldı.Alınan bilgiye göre, Merkez Mahallesi 37. Sokak'taki...

KOCAELİ (AA) - Gölcük ilçesinde çıkan ev yangınında dumandan etkilenen 15 kişi hastaneye kaldırıldı.

Alınan bilgiye göre, Merkez Mahallesi 37. Sokak'taki bir apartmanın zemin katında ikamet eden Suriyeli Casin Muhammed'in dairesinde henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı.

Muhammed'in haber vermesi üzerine olay yerine gelen itfaiye ekipleri, yangını söndürdü.

Yangında apartmanda bulunan ve dumandan etkilenen biri bebek, 3'ü çocuk 15 kişi, ilk müdahalelerinin ardından 112 Acil Servis ekiplerince kentteki çeşitli hastanelere kaldırıldı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL