Kocaeli Büyükşehir Belediyesi binasına silahla ateş açıldı

Olayla ilgili bir kişi gözaltına alındı

KOCAELİ (AA) - Kocaeli Büyükşehir Belediye binasına silahla ateş açan kişi gözaltına alındı.

Alınan bilgiye göre, İzmit ilçesi Salim Dervişoğlu Caddesi'ndeki Büyükşehir Belediyesi binasına gelen H.K, iş talebinde bulundu.

Daha sonra binadan ayrılan H.K, çevredeki bir alışveriş merkezinin otoparkından belediye binasına silahla ateş etti.

Olay yerinde, çevrede güvenlik alan polis ekiplerince gözaltına alınan şüpheli H.K, emniyete götürüldü.

Kurşunlardan birinin binanın camına isabet ettiği ve çatlak oluştuğu görüldü.


Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL