Koca dayağı hastanelik etti

Konya'da 2 çocuk annesi 30 yaşındaki H.Ö., bilgisayar da oyun oynadığı için kocası tarafından dayak yedi

Konya'da 2 çocuk annesi 30 yaşındaki H.Ö., bilgisayar da oyun oynayan 34 yaşındaki eşi İ.Ö.'ye 'Çocuklar bilgisayar'da ders çalışsın. Oyun oynamayı bırak' diye uyarınca, eşinden dayak yedi. Olay, dün saat 20.10 sıralarında merkez Selçuklu İlçesi'nde meydana geldi. Ev hanımı H.Ö., iddiaya göre bilgisayar da oyun oynayan ve bir fabrikada işçi olarak çalışan eşi İ.Ö.'ye 'Çocuklar bilgisayar'da ders çalışsın. Oyun oynamayı bırak' şeklinde uyardı. Buna sinirlenen İ.Ö., eşini dövdü. Vücudunun çeşitli yerlerinden hafif şekilde yaralanan H.Ö.'de polise haber verdi. H.Ö. ve İ.Ö.,polis otomobiliyle Konya Numune Hastanesi'ne getirildi. Yapılan tedavisinin ardından taburcu oldu. Polis tarafından gözaltına alınan İ.Ö.'de Konya Numune Hastanesi'nde sağlık kontrolünden geçirildikten sonra ifadesi alınmak üzere polis merkezine götürüldü. olay ile ilgili soruşturma sürüyor.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti