Koca Çay'da ıslah çalışması tamamlandı

ESKİŞEHİR (AA) - Mihalgazi ilçesinden geçen Koca Çay'da ıslah çalışmaları tamamlandı.Mihagazi Belediye Başkanı Zeynep Akgün, yaptığı açıklamada,...

ESKİŞEHİR (AA) - Mihalgazi ilçesinden geçen Koca Çay'da ıslah çalışmaları tamamlandı.

Mihagazi Belediye Başkanı Zeynep Akgün, yaptığı açıklamada, ilçeyle özdeşleşen çayın aşırı yağmurlarda tehlike arz ettiğini söyledi.

DSİ ile yapılan yazışma ve incelemeler sonucu çayın ıslah edilmesine karar verildiğini belirten Akgün, ''Toplam 450 metre ıslah çalışması üzerinde iki adet köprü yapılarak çalışmalar tamamlandı. Koca Çay yeni haliyle ilçeye güzel görünüm kazandırdı." dedi.

Akgün, çayın Karaoğlan Mahallesi'nden geçen kısmıyla ilgili çalışmaların bu yıl tamamlanacağını sözlerine ekledi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL