Kızlar, Vali’yi ziyaret etti

Şampiyon olarak 2. Lig’e yükselen Konya İdman Yurdu Bayan Futbol Takımı, kupayı Konya Valisi Muammer Erol’a götürdü

Şampiyon kızları tebrik eden Vali Erol, Konya İdman Yurdu’na 2. Lig’de başarı diledi. Bayan Futbol takımının Konya’da adından sıkça söz ettirdiğini ve ileride daha büyük başarılara imza atacağını düşündüğünü dile getirdi. Ziyarette Konya İdman Yurdu Kulüp Başkanı Abdullah Yaman, yönetici Hasan Durucan ve antrenörler İbrahim Özalp ve Osman Çamurlu da hazır bulundu.

 

Konyaspor Haberleri

KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ
KONYASPOR DENGELERİ DEĞİŞTİRDİ