Kızılcahamam'da başarılı öğrenciler ödüllendirildi

ANKARA (AA) - Kızılcahamam'da Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş (TEOG) sınavında dereceye giren öğrencilere ödül verildi.Kızılcahamam İlçe Milli...

ANKARA (AA) - Kızılcahamam'da Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş (TEOG) sınavında dereceye giren öğrencilere ödül verildi.

Kızılcahamam İlçe Milli Eğitim Müdürü Veli Karakuş ile başarılı öğrenciler, Kaymakam Mehmet Yıldız'ı makamında ziyaret etti.

Kaymakam Yıldız, öğrencilerin başarısı ile gurur duyduklarını, bu başarının katlanarak artmasını umut ettiklerini belirtti.

Ziyarette sınavlarda ilçeden ilk üçe giren Orhangazi Ortaokul Öğrencisi Şeyma Özkan, İmam Hatip Ortaokul Öğrencisi Ayşe Nur Gençer ve Perihan Erdoğan Ortaokulu'ndan Mert Karaca'ya ödülleri takdim edildi.

AA

Gündem Haberleri

Trump Benim Babam Diyen Ankaralı Kadın DNA Testi İstiyor
Kamu Kreşlerinde Yeni Dönem: Standartlar Belirlendi
AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ