Kızılay Seydişehir Şubesi Olağan Genel Kurulu yapıldı

Başkan Tevfik Balcı, güven tazeledi

KONYA (AA) - Kızılay Seydişehir Şubesinin Olağan Genel Kurulu yapıldı.

Şubede düzenlenen genel kurulda Başkan Tevfik Balcı, 133 üyenin tamamının oyuyla güven tazeledi.

Kongre sonunda delegelere teşekkür eden Balcı, tek hedeflerinin insana hizmet etmek olduğunu söyledi.

Türk Kızılayı'nın ilçede daha etkin çalışmasını sağlayacağını belirten Balcı, "Bizim anlayışımızda tüm delegeler yönetimdir. Biz her düşünceye, her kesime eşit mesafedeyiz. İşimiz siyaset yapmak değil insanlara hizmet etmektir" dedi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu