Kızılay Meydanı'nda "demokrasi nöbeti" sürüyor

ANKARA (AA) - Fetullahçı Terör Örgütü'nün (FETÖ) darbe girişiminin ardından Kızılay Meydanı'nda vatandaşlar tarafından başlatılan "demokrasi nöbeti"...

ANKARA (AA) - Fetullahçı Terör Örgütü'nün (FETÖ) darbe girişiminin ardından Kızılay Meydanı'nda vatandaşlar tarafından başlatılan "demokrasi nöbeti" devam ediyor.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve Başbakan Binali Yıldırım'ın 15 Temmuz'daki çağrısının ardından her gece Kızılay Meydanı'nda toplanan binlerce vatandaş, FETÖ'ye tepkilerini dile getiriyor.

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek de alana gelerek, nöbete destek verdi.

Ankara Büyükşehir Belediyesi Mehter Takımının gösteri yaptığı meydanda, Kur'an-ı Kerim tilaveti okundu, dua edildi. Vatandaşlara, bazı kurum ve kuruluşlar tarafından yiyecek ve içecek ikramında bulunuldu.

AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?