Kışlık menekşeler Çankırı'yı renklendirecek

ÇANKIRI (AA) - Çankırı Belediyesince, şehir merkezindeki yol kesimlerine kışlık menekşe dikimi yapılmaya başlandı.Belediye Başkanı İrfan Dinç, yaptığı...

ÇANKIRI (AA) - Çankırı Belediyesince, şehir merkezindeki yol kesimlerine kışlık menekşe dikimi yapılmaya başlandı.

Belediye Başkanı İrfan Dinç, yaptığı yazılı açıklamada, kentin güzel bir görünüme sahip olması için yapılan sarmaşık ve ıhlamur dikiminin tamamlanmasının ardından kış mevsimi için kavşak, refüj, şehir içindeki park ve saksılara menekşe dikimi yapıldığını belirtti.

Çiçeklendirme çalışmaları kapsamında kış mevsimine dayanıklı 160 bin menekşenin toprakla buluşturulacağını kaydeden Dinç, "Şehrimizin görüntüsünü güzelleştirmek, daha seçkin, temiz, keyifli, güzel ve renkli bir şehirde yaşamanın farkını Çankırı'da yaşayan herkese yaşatmak istiyoruz. Halkımızın, şehrimiz ile ilgili memnuniyeti bizim için önemlidir." ifadelerini kullandı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL