Kışlık çiçek tohumları toprakla buluşuyor

ANKARA (AA) - Beypazarı Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, 60 bin kışlık çiçek dikti.İlçede kışlık çiçek tohumları toprakla...

ANKARA (AA) - Beypazarı Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, 60 bin kışlık çiçek dikti.

İlçede kışlık çiçek tohumları toprakla buluştu. Yetişen çiçekler ilçedeki parklarda, bahçelerde, refüjlerde ve diğer alanlarda bulunan yazlık çiçeklerin yerlerine dikilecek.

Belediye Başkanı Tuncer Kaplan, ilçede yeşil alanların korunması ve sayılarının artırılmasının öncelikli hedeflerinden olduğunu belirtti.

Başkan Kaplan, "Seramızda dikilen ve üretilen çiçekleri ilçemizin farklı noktalarında değerlendiriyoruz. Mevcut potansiyeli korumak ve var olan yeşil alanlara yenilerini eklemek için ekiplerimizle durmaksızın çalışıyoruz." ifadelerini kullandı.

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE