Kış mevsiminde termometreler 20 dereceyi gösterdi

Nevşehir’de sıcak havayı fırsat bilen vatandaşlar park ve bahçelerde vakit geçirdi

NEVŞEHİR (AA) - Nevşehir'de, kış mevsiminde hava sıcaklığının 20 dereceyi bulmasıyla vatandaşlar park ve bahçelere akın etti.
Kış mevsiminin ortasında, güneşli havayı fırsat bilen vatandaşlar park ve çay bahçelerinde vakit geçirdi.

Gün içerisinde, Gülşehir ve Avanos 20, Ürgüp 19, Derinkuyu 18, Kozaklı ve Nevşehir merkez ilçede 17, Hacıbektaş ve Acıgöl'de ise sıcaklık 16 derece olarak ölçüldü. Meteoroloji'den edinilen bilgiye göre, Nevşehir'de en son 17 Şubat 2010 tarihinde sıcaklık 18 derece olarak ölçülmüştü.

AA

Gündem Haberleri

KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı