Kırşehirli okçular şampiyonlukla döndü

KIRŞEHİR (AA) - Kırşehirli okçular, Salon Okçuluk Türkiye Şampiyonası'ndan birincilikle döndü.Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü'nden yapılan...

KIRŞEHİR (AA) - Kırşehirli okçular, Salon Okçuluk Türkiye Şampiyonası'ndan birincilikle döndü.

Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü'nden yapılan yazılı açıklamada, Türkiye Okçuluk Federasyonunun 2018 faaliyet programında yer alan Salon Okçuluk Türkiye Şampiyonası'nda, Kırşehir'den 2 sporcunun başarı elde ettiği belirtildi.

Şampiyonanın Samsun İlkadım Okçuluk Tesislerinde gerçekleştirildiği ifade edilen açıklamada, Samsun'da gerçekleştirilen şampiyonada, makaralı yay genç bayanlar sıralamasında İpek Güneşve aynı kategorinin ele atışlarında Betül Demirbaş'ın birincilik elde ettiği belirtildi.



AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu