Kırşehir'de uyuşturucu ile mücadele

KIRŞEHİR (AA) - Kaman ilçesinde, uyuşturucu madde kullandığı ileri sürülen bir kişi gözaltına alındı.Edinilen bilgiye göre, Kaman Emniyet Müdürlüğü'nün...

KIRŞEHİR (AA) - Kaman ilçesinde, uyuşturucu madde kullandığı ileri sürülen bir kişi gözaltına alındı.

Edinilen bilgiye göre, Kaman Emniyet Müdürlüğü'nün uyuşturucu ve alkole bağlı suçlarla mücadele etmek için kurduğu ekipler, ilçenin farklı mahallelerinde çalışma yaptı.

Cuma Mahallesinde şüphe üzerine bir otomobili dururan ekipler, sürücünün üzerinde ve araçta arama yaptı.

Araçta içime hazır vaziyette poşetler halinde 20 gram esrar maddesi bulan ekipler, sürücü K.B'yi gözaltına aldı.

Çıkarıldığı mahkemece adli kontrol şartıyla serbest bırakılan K.B hakında, ehliyetsiz araç kullanmaktan cezai işlem uygulandı.


AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu