Kırşehir'de bir köy karantinaya alındı

Kırşehir'in Çiçekdağı ilçesine bağlı Kabaklı köyünde yaşayanların bazılarının koronavirüs testlerinin pozitif çıktı. karantina kararının ardından 60 haneli köye giriş çıkışlar yasaklandı, jandarma ve sağlık ekipleri bölgede tedbir aldı.

Kırşehir'de bir köy, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantinaya alındı.

Valilikten yapılan açıklamada, Çiçekdağı ilçesine bağlı Kabaklı köyünde yaşayanların bazılarının koronavirüs testlerinin pozitif çıktığı belirtildi.

Çiçekdağı İlçe Hıfzıssıhha Kurulu tarafından yapılan değerlendirmede, köyde testi pozitif olanlarla temaslı kişilerin bulunması nedeniyle karantina uygulamasına karar verildiği vurgulanan açıklamada, "Salgının yayılmasının önlenmesi ve kamu sağlığının korunması amacıyla ilçeye bağlı Kabaklı köyünde karantina tedbiri uygulanması kararlaştırılmıştır." ifadesine yer verildi.

Karantina kararının ardından 60 haneli köye giriş çıkışlar yasaklandı, jandarma ve sağlık ekipleri bölgede tedbir aldı.

KIRŞEHİR Haberleri

Saatte metrekareye 56,4 kilogram yağış düştü, kent felç oldu
Kırşehir böylesini ilk kez gördü
Hirfanlı kampında toplantı sona erdi
Ahırdan Galeriye: Kırşehir'de Bir Tosun Fiyatına Bir Araba!
Selin vurduğu tarım arazileri dron ile görüntülendi