Kırşehir Emniyet Müdürü Akyüz, muhtarları dinledi

KIRŞEHİR (AA) - Kırşehir Emniyet Müdürü İsmail Hakkı Akyüz, mahalle muhtarlarıyla bir araya geldi.İl Emniyet Müdürlüğünden yapılan açıklamaya...

KIRŞEHİR (AA) - Kırşehir Emniyet Müdürü İsmail Hakkı Akyüz, mahalle muhtarlarıyla bir araya geldi.

İl Emniyet Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre, Polisevi'nde muhtarlarla toplantı yapan Akyüz, sorun ve talepleri dinledi. Kentin genel güvenliği ve asayişinin sağlanmasında muhtarların çok önemli olduğunu ifade eden Akyüz, onlarla diyalog halinde çalışmalarını sürdüreceklerini vurguladı.

Akyüz, "Bu tür toplantılar, hizmet kalitemizin artmasına her zaman katkı sağlamıştır. Muhtarlarımızla toplantılarımıza bundan sonra da devam edeceğiz. Onların emniyet teşkilatımıza desteği, çalışmalarımız açısından çok önemlidir." ifadelerini kullandı.

Emniyet müdür yardımcıları ve şube müdürlerinin de katıldığı toplantıda muhtarlar da polisin yaptığı çalışmalardan duydukları memnuniyeti dile getirdi.


AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE