Kırşehir Belediyesi araç filosunu güçlendirdi

KIRŞEHİR (AA) - Kırşehir Belediye Başkanı Yaşar Bahçeci, hizmetlerin aksamadan yürütülmesi amacıyla filolarına 3 yeni aracı daha eklediklerini belirtti.Bahçeci,...

KIRŞEHİR (AA) - Kırşehir Belediye Başkanı Yaşar Bahçeci, hizmetlerin aksamadan yürütülmesi amacıyla filolarına 3 yeni aracı daha eklediklerini belirtti.

Bahçeci, yaptığı yazılı açıklamada, 2 binek ve bir adet kamyonet aracın belediye bünyesinde hizmet vermeye başladığını belirterek, Kırşehir halkına daha kaliteli hizmet vermeyi amaçladıklarını dile getirdi.

İhtiyaç ve beklentilere yönelik çalışmalar yaptıklarını vurgulayan Bahçeci, şunları kaydetti:

"İhtiyaca ve beklentiye yönelik çalışıyor, hizmetlerimizi bu doğrultuda hayata geçiriyoruz. Kırşehir'e yakışır hizmetler yapmaya çalışıyoruz. Araç filolarımız her zaman hizmete hazır olmalı. Kurumsal yeterliliğinizi güçlendirmeden, altyapınızı sağlamlaştırmadan gereken hizmetleri sağlayamazsınız. Kırşehir'e yaptığımız çalışmalarla yenilenmenin ve güzelleşmenin en güzel örnekleri yaşanmaya devam ediyor. Yaptığımız bütün çalışmalar ve alınan bütün araçlar Kırşehir halkının daha iyi şartlarda ve daha hızlı hizmet alabilmesi içindir. Yeni aldığımız 2 adet binek ve kamyonet aracımızın şehrimize hayırlı olmasını diliyorum."


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL