Kırmızı ışıkta geçti, kendini karakolda buldu

Arnavutköy'de, kırmızı ışıkta geçip yaya yolundan geçen çocukları tehlikeye atan sürücü yakalandı.

İstanbul Arnavutköy'de, bir sürücü kırmızı ışıkta geçerek, yaya yolundan bisikletle geçen çocukları tehlikeye attı. Görüntülerin sosyal medyada yayınlanmasıyla birlikte İstanbul Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü sürücü ile ilgili çalışma başlattı.

Yapılan çalışmada Arnavutköy ilçesi Eski Edirne Caddesi Karlıbayır Mahallesinde kırmızı ışıkta geçen sürücünün S.C. (32) isimli şahıs olduğu tespit edildi. Yakalanan sürücü hakkında "tehlikeli şerit değiştirmek, kırmızı ışıkta geçmek, saygısızca araç kullanmak" maddelerinden para cezası kesildi.

Ayrıca sürücü S.C. hakkında, kara, deniz, hava veya demiryolu ulaşım araçlarını kişilerin hayat, sağlık veya malvarlığı açısından tehlikeli olabilecek şekilde sevk ve idare etmek suçundan adli soruşturma başlatıldı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Yangını haber alınca koşarak geldi, kızına sarıldı
Telefoncuya kurye kılığında gelip kurşun yağdırdı: 1 ölü
Japon turisti canlı yayında taciz etti, yakalandı
Lüks Rezidansta Aidat İsyanı: Mahkeme Süreci Başladı
DEAŞ yöneticisi eylem talimatını Tik Tok'tan vermiş