Kırıkkale'de "Yaya Güvenliğinin Nöbetçisiyiz" kampanyası

KIRIKKALE (AA) - Kırıkkale'nin Yahşihan ilçesinde "Yaya Güvenliğinin Nöbetçisiyiz" kampanyası kapsamında etkinlik düzenlendi.Etkinlikte, Kaymakam Fatih...

KIRIKKALE (AA) - Kırıkkale'nin Yahşihan ilçesinde "Yaya Güvenliğinin Nöbetçisiyiz" kampanyası kapsamında etkinlik düzenlendi.

Etkinlikte, Kaymakam Fatih Yılmaz, Yahşihan Belediye Başkanı Osman Türkyılmaz, İlçe Emniyet Müdürü Erdal Akkuş ve öğrenciler, Şehit Osman Yıldırım İlkokulu önünde bulunan yaya geçidinde sürücülere broşür dağıtarak, onları bilgilendirdi.

Öğrencilerle sürücülere broşür dağıtan Kaymakam Yılmaz, "Bu broşürleri öğrencilerimiz okuyarak, ailelerinin de okumalarını sağlayacak. Trafik kurallarına uymayanları uyarmak bizim vatandaşlık görevimizdir." diye konuştu.

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE