Kırıkkale'de yağmur duası

Yahşihan ilçesinde, yaşanan kuraklık nedeniyle yağmur duasına çıkıldı

KIRIKKALE (AA) - Yahşihan ilçesinde, yaşanan kuraklık nedeniyle yağmur duasına çıkıldı.

İlçede beklenen bahar yağmurlarının yağmaması ve oluşan kuraklık üzerine İlçe Müftülüğü yetkilileri ve vatandaşlar, Kadıoğlu Mahallesi'nde toplanarak yağmur duasında bulundu.

Çok sayıda vatandaşın katıldığı duada konuşan İlçe Müftüsü Arif Bayrak, bu dünyanın imtihan dünyası olduğunu söyledi.

Darlık, bolluk, zenginlik, fakirlik, hastalık, sağlık, kıtlık ve bolluğunu insanoğlu için bir imtihan olduğunu kaydeden Bayrak, "İnsan musibet anlarında Allah'a daha yaklaşır. Şükretmesini bilmelidir. Gerçek dostlar, dar günde belli olur. Cenabı Allah, her şeyimizi bol bol verseydi insanoğlu azardı. Bu yüzden bol bol dua etmeliyiz. Allah günahlarımızı affetsin." diye konuştu.

Konuşmaların ardından Kur'anı Kerim okundu, ardından topluca dualar edildi.

Yağmur duasının ardından vatandaşlara yemek ikram edildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL