Kırıkkale'de uçurtma şenliği düzenlendi

KIRIKKALE (AA) - Yahşihan Şehit Osman Yıldırım İlköğretim Okulu, öğrencilerine yönelik uçurtma şenliği düzenledi.Bedesten Yolu üzerinde düzenlenen...

KIRIKKALE (AA) - Yahşihan Şehit Osman Yıldırım İlköğretim Okulu, öğrencilerine yönelik uçurtma şenliği düzenledi.

Bedesten Yolu üzerinde düzenlenen şenliğe Yahşihan Kaymakamı Fatih Yılmaz'da katılarak öğrencilerle birlikte uçurtma uçurdu.

Kaymakam Yılmaz, burada yaptığı açıklamada, öğrencilerle birlikte uçurtma uçurduklarını ve geleceğin teminatı çocukları böyle şenliklerle büyütülmesi gerektiğini söyledi.

Okul Müdürü Ümit Şeker ise yıl boyunca çok çalıştıklarını, hem öğrencilerin hem de öğretmenlerin çok yorulduğunu dile getirdi.

Öğrenciler için böyle bir organizasyon yapmaya karar verdiklerini vurgulayan Şeker, "Gördüğüm kadarıyla da yerinde bir karar almışız. Öğrencilerimizin gözlerindeki duygu bütün yorgunluğumuzu aldı. Bunun gibi uygulamalarımızı devam ettireceğiz. Öğrencilerimiz her şeyin en iyisini hak ediyor." diye konuştu.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL