Kırıkkale'de okulun deposunda yangın çıktı

KIRIKKALE (AA) - Kırıkkale'de bir okulun deposunda çıkan yangın itfaiye ekiplerince söndürüldü.Kaletepe Mahallesi'nde bulunan Yıldırım Beyazıt Ortaokulu'nda...

KIRIKKALE (AA) - Kırıkkale'de bir okulun deposunda çıkan yangın itfaiye ekiplerince söndürüldü.

Kaletepe Mahallesi'nde bulunan Yıldırım Beyazıt Ortaokulu'nda kalorifer tesisatı yenileme çalışması sırasında, seçim kabinleri ve kullanılmayan malzemelerin bulunduğu depoda yangın çıktı.

İşçilerin haber vermesi üzerine okula gelen itfaiye ekipleri yangını söndürdü.

İl Milli Eğitim Müdürü Yusuf Tüfekçi de okula gelerek idarecilerden bilgi aldı.

Gündem Haberleri

Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU