Kırıkkale'de karbonmonoksit zehirlenmesi

KIRIKKALE (AA) - Kırıkkale'nin Balışeyh ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen biri çocuk 2 kişi tedavi altına alındı.İlçeye bağlı...

KIRIKKALE (AA) - Kırıkkale'nin Balışeyh ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen biri çocuk 2 kişi tedavi altına alındı.

İlçeye bağlı Pazarcık köyünde yaşayan Rukiye (33) ve Zehra Koçak (9), rahatsızlandı. Yakınları durumu sağlık ekiplerine bildirdi.

Olay yerine gelen 112 Acil Sağlık ekipleri, Rukiye ve Zehra Koçak'ı Kırıkkale Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'ne kaldırdı.

Kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlendikleri belirlenen iki kişinin hayati tehlikelerinin bulunduğu öğrenildi.

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE